dissabte, 14 de febrer del 2009

Minicassoletes de fruita amb crema i xocolata

Ja feia dies que no escrivia...es trobava a faltar.. però a vegades tot no és pot fer. Aviam si tornem a recuperar la normalitat. Aprofitant que avui anem a sopar a casa del Chumi, i ens ha encarregat les postres, he fet unes minicassoletes que ja feia molts dies que tenia ganes de fer-les. Les he provat i són boníssimes!

Ingredients: (per unes 25 minicassoletes)
25 Minicassoletes ( jo les he comprat fetes al Mercadona)
1 Kiwi
2 Maduixes
Aigua
Sucre
Xocolata de cobertura


Per la crema pastelera:
250 ml Llet
2 rovells d'Ou
65g de Sucre
1 cullerada farina de blat de moro (maizena)
Canyella

Preparació:

Fonem la xocolata en un bol al microones i repartim un fina capa a cada minicassoleta. Ho reservem a la nevera. Barregem els rovells d'ou, el sucre i la farina fins aconseguir una massa fina. Hi afegim la llet bullint. Barregem i possem al foc fins que torni agafar el bull. Ho anem remanant tota l'estona. Segueixo la recepta de la Montserrat Seguí. Ho deixem refredar una estona i un cop fred ho afegim a les minicassoletes. Tot seguit hi col·loquem la fruita i la pintem amb un almívar ( fet amb aigua i sucre).




5 comentaris:

Cuinagenerosa ha dit...

aquestes minicassoletes de pasta brisa són molt bones i resulten boníssimes farcides amb crema i fruita, però també es poden fer amb farcit salat, per exemple formatge d'untar i melmelada de tomàquet.
segur que als vostres amics els van agradar molt perquè tenen un aspecte magnífic.

Anònim ha dit...

Sí, tens tota la raó aquestes són boníssimes i les de tomàquet i formatge també! Quan les vaig veure al teu blog no em vaig poder ressitir i les vaig fer! El resultat va agradar molt a casa. Finalment també vaig acompanyar les minicassoletes amb Catànies de Vilafranca. Vam passar un bon sopar!

La cuina vermella ha dit...

Mmmm, amb aquestes tartaletes sembla que hagi arribat la primavera!!

Mercè ha dit...

Aquestes minicassoletes són molt vistoses i donen un resultat boníssim ja que la combinació crema i fruita sol agradar a la majoria, oi? :)

illetapitita ha dit...

M'encanten!
Són de les postres que m'agraden més!